Щодо пільг на комунальні послуги!
У В А Г А
З 1 жовтня 2019 року у платіжних документах сума пільги не вказується.
Також 1 жовтня 2019 року передбачено дві форми надання пільг: грошова безготівкова форма та грошова готівкова форма.
У разі застосування грошової безготівкової форми, виплата розрахованої суми пільг здійснюватиметься шляхом перерахування Мінсоцполітики коштів на рахунок в АТ «Ощадбанк». Після отримання коштів АТ «Ощадбанк» перераховує отримані кошти управителям, об’єднанням та виконавцям комунальних послуг.
Перерахування коштів за послуги здійснюється у такій послідовності:
- централізоване теплопостачання,
- газопостачання або електропостачання за наявності відповідного виду індивідуального опалення,
- централізоване водопостачання та водовідведення,
- електропостачання,
- газопостачання на плиту та підігрів води,
- поводження з побутовими відходами,
- послуги з управління багатоквартирним будинком / квартирна плата.
Пільговик може визначити іншу послідовність перерахування коштів за послуги шляхом подання відповідної заяви до управління праці та соціального захисту населення.
Після здійснення перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг АТ «Ощадбанк» інформує пільговика шляхом надсилання йому смс-повідомлення про стан розрахунків за послуги.
Для отримання смс-повідомлень пільговикам необхідно подати інформацію про свої мобільні телефони до управління праці та соціального захисту населення за адресою: смт. Підволочиськ, вул. Лисенка 2 або за телефоном 23522.
За підсумками опалювального сезону, у разі економії, суми невикористаних коштів перераховуються на поточні рахунки пільговиків в АТ «Ощадбанк». У разі відсутності відкритого поточного рахунка в АТ «Ощадбанк» банком відкривається поточний рахунок пільговик