Звернення
Кому: Голові Держпродспоживслужби
вулиця Бориса Грінченка, 1, Київ, 02000
Від кого: ПІБ
Поштова адреса:(обов’язково)
Електронна адреса:(якщо хочете отримувати відповідь електронкою)
Звернення
Звертаюся до Вас у зв’язку з порушенням моїх прав у категорія закладу (аптека, супермаркет, тощо) «НАЗВА ЗАКЛАДУ», що розташована у ФАКТИЧНА АДРЕСА ЗАКЛАДУ та належить ВЛАСНИК (ФОП, ПП, ТОВ, кому належить підприємство). Інформація про власника має бути у куточку споживачана чекупри оплаті терміналом).
Так, ДАТА, я прийшов в даний заклад та вирішив купити ТОВАР. Цінники, інформація про товар та спілкування з клієнтами у закладі (перелік того, що у закладі іноземною мовою) відбувається іноземною мовою.
У зв’язку з тим, що у закладі мені відмовили в обслуговуванні українською мовою, я зробив неправильний вибір та купив не ті товари, що хотів.
У випадку, якщо куточок споживача відсутній, до нього важко дійти або відсутня книга скарг вже у самому куточку, використовуємо наступний абзац. Окремо зазначу, що запис до книги скарг – це ваш додатковий аргумент, але і без нього також можна.
Після чого я вирішив здійснити запис до книги скарг магазину, але цього не зробив у зв’язку тут описуєте причину, що є також порушенням ЗУ «Про захист прав споживача».
Відповідно від роз’яснень Держпродспоживслужби за підписом від 16.12.2016 року №603-154-7/26317 Т.в.о. заступника Голови, вказано, що у випадку ненадання згоди на спілкування з покупцем російською мовою, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати обслуговування клієнта українською мовою, що в даному закладі було порушено.
Після купівлі товару, мені також видали розрахунковий документ на іноземній мові.
У даному закладі мені не була надана необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію, чим порушили п.1, ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів».
У зв’язку з вищевикладеним, прошу провести позапланову перевірку закладу (аптека, супермаркет, тощо) «НАЗВА ЗАКЛАДУ», що розташована у ФАКТИЧНА АДРЕСА ЗАКЛАДУ та належить ВЛАСНИК (ФОП, ПП, ТОВ, кому належить підприємство), притягнути власників до адміністративної відповідальності за ст. 155 КУпАП, та зобов’язати їх вжити заходів, задля обслуговування україномовних клієнтів українською мовою, в тому числі зробити цінники і чеки українською мовою, та розташувати книгу скарг у доступному для покупців місці(у випадку, якщо скаржилися на відсутність куточка споживача).
Відповідь прошу надати на електронну скриньку.
Розрахунковий документ додаю. У випадку, якщо його видали
ДАТА ПІДПИС ІНІЦІАЛИ
Підпис, дату – обов’язково.. Потім, звернення з підписом можна відскановувати і надсилати електронною поштою, а можна листом. Єдине що, навіть електронне звернення без підпису до розгляду не приймається. Чому- не знаю, але факт.
Курсивом – це пояснення, їх видаляєте. Жирним шрифтом описано те, що треба замінити інформацією з чеку.