ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Додаток 1
Рішенням виконавчого комітету
Скориківської сільської ради
від 31.03.2020 року № 26
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ БАТЬКІВ БАГАТОДІТНОЇ СІМ’Ї
ТА ДИТИНИ З БАГАТОДІТНОЇ СІМ’Ї
(назва адміністративної послуги)
Скориківська сільська рада
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкт надання адміністративних послуг |
||
|
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги |
Скориківська сільська рада
|
1. |
Місцезнаходження |
47814, Тернопільска обл. с.Скорики, вул. Б.Хмельницького, 1,б |
2. |
Режим роботи |
понеділок – четвер – з 9:00 до 18:00 п’ятниця - з 9:00 до 17:00 обідня перерва з 13:00 до 14:00 |
3. |
Телефон адреса електронної пошти та веб-сайт |
https://ckorykivska-gromada.gov.ua/ |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закони України «Про охорону дитинства», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей». |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 №209 «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї». |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення заявників, які зареєстровані на території Скориківської ОТГ та є багатодітною сім’єю. |
7. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Для отримання посвідчень:
Для отримання у разі переміщення багатодітної сім’ї із тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції чи населеного пункту, розташованого на лінії зіткнення, до іншої адміністративно-територіальної одиниці посвідчення видаються структурним підрозділом районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчим органом міської, районної у місті (у разі її утворення) ради одному з батьків за місцем реєстрації після подання:
У разі втрати посвідчення видається його дублікат у порядку як для отримання посвідчень. Проте, у разі втрати посвідчення додатково слід подати інформацію щодо розміщення оголошення у друкованих засобах масової інформації.
У разі пошкодження, посвідчення повертається суб’єкту, що його видав.
Для продовження строку дії посвідчення:
|
8. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи надаються суб’єктом звернення особисто або уповноваженою особою, в довіреності якої має бути чітко зазначено, на який саме вид адміністративних послуг подаються документи. |
9. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
11. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання суб’єктом звернення неповного пакета документів згідно з встановленим вичерпним переліком. 2. Невідповідність документів чинному законодавству України. |
12. |
Результат надання адміністративної послуги |
Посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї. |
13. |
Способи отримання відповіді( результату) |
Особисто або уповноваженою особою.
|
* При зверненні до адміністратора пред’являється паспорт суб’єкта звернення та довіреність, якщо заявник діє в інтересах іншої особи.
Секретар виконавчого комітету Марія Посилюжна